Tuesday, November 28, 2006

Jumpa sahabat lama

Ahad lalu, dapat juga jumpa dgn sahabat lama yang dah hampir 3 tahun tak jumpa. Last jumpa masa aku n famili ziarah Kucing sarawak. Sahabat lama aku yg kami panggil each other as mamat, ialah Dr.Morni. Kenal mamat ni since 1980 dulu and rapat since 1982. Masa tu sama2 belajar,sama2 main football and rugby. sama-sama 'menyiput' dan tawaf kampus. Banyak kenangan pahit,kelat ,masam dan manis kamu dan sahabat2 lain lalui di kampus.
Last week mamat ni ada kursus di KL tapi tak sempat nak pi jumpa dia pasai mem aku kena pi kursus. So hari dia nak balik Kucing aku pi kat Lapangan 'Belon' KLIA. Dapat borak serba sedikit sambil pekena teh tarik Suria Cafe.
InsyaALLAH kalau ada umur boleh jumpa mamat ni dan sahabat2 lain.
Sahabat lama Dr Morni

Morni dan aku






Kandungan posting mungkin ada kena mengena atau tidak dengan makhluk yang hidup atau yang telah tiada.Kalau sapa-sapa terasa nak buat macamana kan. Sapa makan cabai melaka dia pedaih laa

No comments: