Monday, November 27, 2006

Tentang Tidur atau tidoq

( tu dia...sambil deposit pun boleh lena. Siap isap jari)

Tentang tidur ni, aku dah boh gambar2 PENIDUR-PENIDUR sewaktu Perhimpunan Agung UMNO 2006 pada posting aku 23 November lalu. Semalam member aku pun boh posting tidoq di Jepun ( tengok di anakkedah7775.blogspot.com).

Tidur semasa buat kerja atau semasa dalam pejabat atau semasa dalam kelas( ni ada satu kawan aku boleh jadi johan tidur dalam kelas. Masa kat US pulak tu.)

Bila-bila aku perhatikan, sifat dok tidur masa ada hal ni mesti bermula dari kecik lagi. Waktu zaman "..jangan lupa pakai lampin tauuuu....Jadi perkara ni terbawa-bawa sehingga jadi tua dan tua gekga( dalam bahasa utara tua gekga ni kira tua bangka lah)

Jadi mai kita pakat tengok gambar2 tidur bebudak ni dan cuba identify dgn sapa2 yg kita tau.


( ni nak ambil susu di dapur tapi tak sempat sampai dah tidur)

( aik?? kucing ni pun lena jugak)

( ni lena ka sujud?)


Kandungan posting mungkin ada kena mengena atau tidak dengan makhluk yang hidup atau yang telah tiada.Kalau sapa-sapa terasa nak buat macamana kan. Sapa makan cabai melaka dia pedaih laa

No comments: