Sunday, December 10, 2006

Khalid's visit 9 Nov 2006

Alhamdulillah dalam 2 minggu ni aku dapt bertemu semula ramai kawan2 lama. Di seremban dapat jumpa Dr Nik Halim a dentist in Seremban. Dapat jumpa Dr Rosli from Besut juga di Seremban. Dapat jumpa Resul Sapar pun di Seremban.

Jumpa Dr Morni Samat from Kucing di KLIA. Ir Halim datang ziarah aku di rumah.
Jumpa Din PK masa dia kursus di Melaka.

Today another very dear and kamcing sahabat orang Kuale Kangsor mai rumah. Dr Khalid Salim. Dah kat 4 tahun tak jumpak yeob ni( orang kuale kita panggey yeob le idok nye). Last jumpa masa pi Raya rumah mentua Piang di Sayong. Masa tu teman, Khalid, Halim and Piang. Dah tentu isteri masing2 pun ade. Tak gitu yeob?

Tadi dapat le bergebang kisah2 lama dan update tentang famili dan kawan2 lain.
Khalid,TQ for visiting me.

Aku dan Khalid aka kulit

Khalid and wife masa kami dinner kat Tomyam Klasik (Sg Putat)


Khalid n aku bersama isteri masing2


Kandungan posting mungkin ada kena mengena atau tidak dengan makhluk yang hidup atau yang telah tiada.Kalau sapa-sapa terasa nak buat macamana kan. Sapa makan cabai melaka dia pedaih laa

3 comments:

Mutiara said...

salam tokasid
Kak Mutiara nak tanya skit, kat mana boleh beli bidai macam kat blog en. ni?

tokasid said...

Wa'alaikumussalam kak mutiara,

Bidai-bidai dalam blog saya di beli dari supplier dari Ipoh. Kebetulan ketika saya dan kedai sebelah dok cari bidai, supplier ni datang ke kedai hardware dekat situ. Kalau nak saya boleh cuba dapatkan n talifon supplier ni dari kedai hardware minggu depan.

tokasid said...

Kak mutiara,
baru tadi jengok blog kak dan baru perasan kak kat US.

Takkan kak nak import bidai pi US?