Wednesday, February 4, 2009

Dulu buruk la ni cantik sungguh....

Sarkas 1 : Fuh!!Hebat sungguh 2 YB 2 noo....

Sarkas 2: YB yang mana ni?

Sarkas 1: Alah...sorang dari Cangkat Petai sorang dari TemBehrang tu laa....Yang dah lompat keluaq dari parti depa.

Sarkas 2: Ohh...yang 2 orang tu. Tapi hari tu hang marah sangat bila YB Bote yang MeNo tu lompat masuk Pikeyar.Siap sampai hang kata kena buat undang-undang anti lompat parti. La ni boleh pulak ka?

Sarkas 1: Last week memang tak boleh tapi minggu ni boleh...

Sarkas 2: Awat pulak la ni boleh?

Sarkas 1: Boleh la pasai depa nanti nak masuk MeNo.

Sarkas 2: Ooo....macam tu buleh no. Tapi yang aku tahu YB Cangkat Petai ngan YB TemBehrang ni dulu MeNo tuduh depa ni rasuah dan ada skandal sex.Siap kata dah orang sedekah pelacur dia ambik laa....Takkan MeNo nak ambik orang macam tu?

Sarkas 1: Apa nak heran depa macam tu. Ramai lagi dalam MeNo yang dok perangai macam tu la ni...Jadi depa memang sesuai lah dengan MeNo. Macam sirih pulang ke ganggang.

Sarkas 2: Patutlah rakyat dok kata MeNo ni parti yang halalkan rasuah dan skandal....

2 comments:

KAMATO said...

katak biru diajak berlompat
dari seberang sana ke seberang sini
dikaji bahwa waktu dah sempat
untuk membunuh amalan demokrasi

Unknown said...

Meno1: Aku seronok betoi Man dengan Din dah join kita.

Meno2: Awat?

Meno1: Dulu aku nak join depa tapi tak buleh, depa geng lain, tapi lani depa geng kita aku buleh join depa la?

Meno2: Awat dulu hang nak join depa masuk pikyar ka?

Meno1: Dak, dulu aku nak join depa pi Penang cari Ayam China mali punya.